Sonntag, 3. Dezember 2017

Lasting Memories: snow

So, es wird Zeit für die zweite Challenge bei Lasting Memories, die ich als Gastdesignerin gestaltet habe. Auch hier gibt es heute eine Sketch-Challenge:

Now, it's time for the second challenge at lasting memories, where I am a guest designer this month. There is a sketch challenge, too:






Ich habe den Sketch gespiegelt und dieses Winterlayout gestaltet:

I flipped the sketch and created another winter layout: 

 

Der Titel ist eine Datei aus dem Silhouette Design store, den ich aus weißem Cardstock ausgeschnitten und mit goldenem Farbspray besprüht habe.

The title is a cut file from the silhouette design store. I cut it out from white cardstock and sprayed it with golden colour spray. 


Den Kreis habe ich noch mit goldenem Faden fest genäht. Die Schneeflocken sind Framelits von Tim Holtz

I machine stitched around this circle with golden thread. The snowflakes are framelits from Tim Holtz.

 

Und nun seid ihr an der Reihe!

And now, let us see, what you create with this great sketch!

Denise

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen